HaR jako Herec a režisér

Seminář se zaměří na spolupráci herce a režiséra během procesu zkoušení. Kde jsou hranice režijní a kde herecké práce? Jak se může herec stát aktivním partnerem režiséra? Čím může režisér herce správně motivovat? Co může režisér po herci požadovat a co mu musí /může dát? Společně se budeme zabývat dramatickou situací, herecko-režijní interpretací postav a témat či prací na tvorbě postavy. Seminář je vhodný jak pro herce, tak pro režiséry.

 Jan Holec

Jan Holec je absolventem režie na katedře činoherního divadla pražské DAMU. Od roku 2019 je uměleckým šéfem Divadla Petra Bezruče a je rovněž jeden ze zakládajících členů generačního Divadla Spektákl, s nímž působí ve Studiu Švandova divadla. Věnuje se především klasickým dramatickým textům či námětům, ve kterých se snaží dojít k moderní či současné interpretaci. Mnohdy tak jde cestou adaptace původního dramatického či prozaického díla. V rámci Spektáklu režíroval mj. inscenace Zmoudření dona Quijota, Maryšo! Evo! Dom!, Chaplinovy děti, Kronika ohlášené smrti, Uražení a ponížení, Solaris a Český koloniál.
Jan Holec spolupracoval s dalšími nezávislými či kamennými divadly napříč republikou; A studio Rubín (Dáma s Camelkami), Jihočeské divadlo (Kazisvět, Pane, vy jste vdova!), Divadlo Letí (scénická čtení: Štvanice, Události, Satanovy dcery a inscenace Den závislosti), Divadelní společnost Masopust (Nevěsta), Klicperovo divadlo (Anna Karenina, Fernando Krapp mi napsal dopis), Činoherní studio (Čarodějův učeň), Národní divadlo Brno (Zemský ráj to napohled), Švandovo divadlo (Kočkožrout) a Divadlo Petra Bezruče (Frankenstein, Bezruči v 60 minutách).

Pro lepší přizpůsobení obsahu pro Vás, bezpečnosti, měření statistik návštěvnosti a lepší zpětné vazbě tento web používá cookies. Klikáním a navigováním po stránce souhlasíte s tím, že sbíráme o Vás anonymní informace přes cookies. Více informací o používání cookies na naší stránce najdete zde.